مرکز نوآوری اجتماعی دیجیتال ایران
سازمان امور اجتماعی کشور
صفحه خبر<اخبار<

صفحه اصلی

جوانان دشمن را در فضای مجازی زمین‌گیر کنند

جوانان-دشمن-را-در-فضای-مجازی-زمینگیر-کنند
1403/02/15
اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جوانان خلاق و خوش‌فکر کشورمان باید دشمن را در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای زمین‌گیر کرده و مانع از تحرکات آنها شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح جمعه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل، اظهار کرد: دشمنان ما امروز با تمام توان به مقابله با جمهوری اسلامی ایران آمدند که در این بین جنگ رسانه‌ای بیشترین فضای تبلیغاتی دشمن را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در چنین شرایط حساس و خطیر ضرورت دارد به تولید آثار خلاق و ارزشمند بها داده شود تا در این جنگ نابرابر بتوانیم توطئه دشمن را خنثی و از این خان سخت نیز به سلامت عبور کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با تکیه بر جوانان خوش‌فکر خود توانسته در عرصه نظامی و علمی به پیشرفت‌های اعجاب‌انگیز دست پیدا کند و قطعاً در جنگ نرم نیز توان مقابله با تهدیدهای دشمن را داریم.

محمدی اصل ضرورت میدان دادن به جوانان را در این موقعیت حساس و خطیر یادآور شد و افزود: استکبار جهانی احساس می‌کند که در جنگ نرم و ترکیبی می‌تواند انقلاب اسلامی ما را زمین‌گیر کرده و به نقطه تسلیم بکشاند در حالی که حقیقت و ماجرای واقعی غیر از آنی است که آنها فکر می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس که هجمه‌ها روز به روز گسترده می‌شود، ضروری است تا با تفکر و اندیشه‌ای سازنده به سمت مقابله با دشمن حرکت کنیم که اقدام مناسب بسیج فضای مجازی در تولید آثار دیجیتال و نرم‌افزاری می‌تواند شایستگی‌های بیشتری را به نمایش بگذارد.

محمدی اصل اضافه کرد: دیگر امروز از جنگ رودررو همراه با توپ و تانک خبری نیست بلکه استکبار جهانی در یک اقدام هوشمندانه سعی می‌کند تا فکر و اندیشه جوانان ما را دچار اختلال کرده و هر روز به بهانه‌ای در جامعه تنش ایجاد کند که در مقابله با این تهدیدها باید هوشیار عمل کرده و اجازه جولان به دشمن را ندهیم.


منبع: 

 خبرنگار مهر

دشمن

پایان