1403/01/13
1403/02/13
300
ملی
اینستاگرام
هشتگهای پرتکرار اینستاگرام در سال ۱۴۰۲
هشتگهای اجتماعی در مجموع ۵۰% از هشتگهای پرتکرار اینستاگرام هستند و پس از آن هشتگهای عمومی، هشتگهایی مانند اکسپلور و تهران ۳۲% از هشتگها را تشکیل میدهند. هشتگهای فرهنگی ۱۲% و هشتگهای اقتصادی و سیاسی نیز ۶% از مجموع هستند.
هشتگهای مرتبط با پوشاک مانند استایل، لباس و مانتو بیشترین میزان محتوا را در این دسته دارند. به طور کلی دستۀ پوشاک و مدلینگ ۳۳% از مجموع محتوای مرتبط با هشتگهای پرتکرار است.
پس از این دسته، دستۀ آرایش و زیبایی قرار دارد که مجموعا ۲۳% از مجموع هشتگهای اجتماعی است. هشتگهایی مانند زیبایی و ناخن در این دسته قرار دارند.
دستههای بعدی در بین هشتگهای اجتماعی نیز به ترتیب: عواطف و احساسات، محصولات فانتزی و زیورآلات، محیط زیست، خانواده، ورزشی، سبک زندگی، معماری و دکوراسیون، روانشناسی، آشپزی و در نهایت ترفند و دانستنیها هستند.
در این دسته هشتگهای فرهنگی بررسی شدند. طنز و سرگرمی بیشترین تکرار را دشتند که هشتگهایی مانند کلیپ، فان، خنده و طنز در این بخش قرار دارند. پس از آن موسیقی با هشتگهایی مثل موزیک و آهنگ قرار دارد.
هشتگهای هنری که به موضوعات کلی مثل هنرمندان میپردازند در این دسته هستند. پس از آن هنرهای تجسمی، دینی، ادبیات، مناسبتی و در نهایت سینما و تلویزیون هستند.
هشتگهای اقتصادی و سیاسی کمتکرارترینِ هشتگها در هشتگهای پرتکرار اینستاگرام در سال ۱۴۰۲ هستند. هشتگهایی مانند آنلاین_شاپ در این دسته قرار دارند و صحبت از سرمایهگذاریهای مختلف مانند طلا، سکه و خودرو نیز در دسته اقتصادی هستند. دستۀ سیاسی نیز هشتگهای مهسا_امینی و زن_زندگی_آزادی را در بین هشتگهای پرتکرار دارد.
این دسته هشتگهای عمومی هستند که به موضوعات کلی اشاره دارند. مانند هشتگهای اکسپلور، ایران، تهران، مشهد، شیراز، اینستاگرام و …
تلگرام در برابر واتساپ؛ میزان رضایت کاربران از کدام یک بیشتر است؟
سطح:
in
بستر جمع آوری:
x
1,500,000+
هشتگهای پرتکرار اینستاگرام در سال ۱۴۰۲
سطح:
n
بستر جمع آوری:
i
300+